yohiosstory

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av breaker forever - 29 oktober 2014 08:30

Felicias perspektiv.

Det var Torsdag och jag satt och höll på med instagram. Jag hade inte varit inne på två veckor... Två stycken började följa mig samma dag. Seike och Yohio...

Typ alla visste att jag och Yohio var tillsammans nu. Undrar vad dom i skolan skulle säga?

Jag tittade ut genom fönstret och såg att Seike kom gående. Men när han gick förbi mitt fönster gick han extra snabbt. Varför ignorerar han mig? Tycker han inte om mig?...

Mamma hade skrivit en lapp på köksbordet.


Där stod det: Hej gumman! Slut på mjölk, smör och ost. Om du behöver något av det kan du gå ner till affären. Pengarna ligger på bordet. Kram! ♥ /Mamma


Det regnade ute så jag tog på mig regnkläder, ett paraply och gick ut. Jag gick sakta till affären. Då ringde Yohio.


- Hej! Svarade jag.


- Hej! Hur mår du? Sa han glatt.


- Jag mår bra! Och du? Sa jag och log.


- Jag är lite förkyld men det kommer nog fixa sig till ikväll! Sa han tyst.


- Vart ska du spela ikväll? Sa jag nyfiket.


- I Uppsala det har sålts 5 tusen biljetter! Sa han.


Vi pratade länge ända till han skulle upp på scen och då var jag på väg hem från affären. Då såg jag Seike gå på samma väg uppför. 


- Seike? Ropade jag.


Han gick snabbare när jag sa det.

Jag sprang fram till honom och sa - Varför ignorerar du mig?


- Jag vill inte förstöra för dig... Sa han ledsamt.


- Förstöra vadå? Sa jag förvirrat.


- Jag älskar dig Felicia... Sa han och tittade på mig.


- Va? Sa jag förvånat.


- Du och Yohio är så lyckliga tillsammans... Och fortsätt vara det! Jag vet att du inte gillar mig på det sättet så Strunt i mig! Jag vill inte förstöra något... Sa han och vände sig om. 


Han gick iväg och jag bara stod där. Det där kan förklara en hel del...

Jag gick sakta hemåt. Vad ska jag göra? Ska jag berätta för Yohio? Alla frågor snurrade i mitt huvud.


Kommentera? <3 Jag uppskattar alla snälla kommentarer! 


                          



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Här kommer det nya novell delar hela tiden som du gärna får läsa!
Mitt fanpage på Instagram: yohiofaaanpage

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du mina noveller?
 Jag tycker dom är bra!
 För att dom handlar om Yohio
 Jag har inget att göra...
 Jag har ingen aning...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards