yohiosstory

Direktlänk till inlägg 21 januari 2015

My Angel ~10~ (kort del)

Av breaker forever - 21 januari 2015 19:41

Jag vaknade av att solen sken i mitt ansikte. Jag låg på sjukhus.

När jag tittade mig omkring såg jag att Yohio satt bredvid min säng.


- Vad gör du här? Sa jag förvånat.


- Din syster ringde och sa att du låg på sjukhus så jag ställde in resten av turnén och åkte hit! Hur mår du? Sa han och tog min hand.


- Jag har ont i huvudet... Sa jag svagt.


- Du ska få åka hem ikväll... Doktorn sa att du inte får gå till skolan på några dagar och Matilda jobbar så... Sa han och log.


- Så vadå? Sa jag nyfiket.


- Jag ska hand om dig! Sa han glatt.


På kvällen åkte vi hem.

Jag låg i min säng och Yohio var i vardagsrummet och matade Sofie. Sen kom han in i rummet och rullade upp rullgardinerna för att det skulle komma in något ljus. 


- Träffade du Matilda? Sa jag nyfiket.


- Ja... Annars skulle jag nog inte få passa dig såhär... Sa han och blinkade. 


Tänk att han ställde in turnén för min skull? Det borde ha kostat ganska mycket...

Jag slapp skolan och jag fick vara hela dagarna med min pojkvän! Det ända som var dåligt var att jag inte mådde bra... 


- Mår du bättre? Sa han snällt.


- Ja lite... Sa jag tyst.


 Han brydde sig verkligen om mig!


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av breaker forever - 25 mars 2015 15:27


Saga visste att jag och Yohio var tillsammans. Hon blev inte så förvånad. Vilket var ganska konstigt för att hon blev alltid förvånat över nästan allt jag berättar. Jag hade inte sagt något till mormor. Men jag visste att hon såg något hända mellan m...

Av breaker forever - 23 mars 2015 15:05


Nästa dag tidigt på morgonen knackade det på dörren. Jag gick snabbt och öppnade. Där stod Yohio. Solen sken på hans hår och hans ögon glittrade.    - Hej! Är det här din? Sa han och höll fram ett par nycklar.   - Ja, hittade du dom i bilen...

Av breaker forever - 12 mars 2015 16:50


Jag vaknade tidigt på morgonen. Jag har alltid varit en väldigt morgon pigg person. Jag tyckte inte om att sova länge på morgonen. Jag ställde mig framför spegeln och borstade mitt röda hår. Sen gick jag in i köket och gjorde frukost. Mormor sov ...

Av breaker forever - 11 mars 2015 16:03


Sommarlovet hade äntligen börjat. Jag satt med Saga i min gamla träkoja. Innan mormor och jag hade flyttat till det huset bodde min kusin där. Jag och Yohio hade byggt den kojan när vi var små och hälsade på min kusin.    - Jag älskade Linus ...

Av breaker forever - 9 mars 2015 18:11


När jag var liten hade jag en väldigt omtänksam vän. Han stod upp för mig och vi gjorde nästan allt tillsammans. Vi gick i samma klass. Jag var inte lika gammal som han för att jag hade hoppat upp några klasser. När jag gick i 5:an dog mina föräldr...

Presentation


Välkommen! Här kommer det nya novell delar hela tiden som du gärna får läsa!
Mitt fanpage på Instagram: yohiofaaanpage

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du mina noveller?
 Jag tycker dom är bra!
 För att dom handlar om Yohio
 Jag har inget att göra...
 Jag har ingen aning...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards