yohiosstory

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av breaker forever - 15 oktober 2014 17:24

Felicias perspektiv.

Han hade smink på sig så har hade inga solglasögon.

- Går du på gymnasiet? Sa han nyfiket.

- Nej jag går i 9:an... Sa jag och log.

- Jaha? Sa han förvånat.


Yohios perspektiv. 

Jag trodde att hon var äldre... Hon både ser och beter sig som en äldre....

Jag tog fram mitt paraply som jag fällde upp. 

- Kom! Sa jag glatt.

Vi gick tillsammans under paraplyet i regnet. 

- Vart bor du? Sa jag tyst.

- Bredvid parken... Sa hon och tittade en kort stund på mig.

Jag tittade på henne tillbaka men hon vände bort huvudet. Jag märkte att hon tyckte det var pinsamt...


Felicias perspektiv.

Tänkt att jag gick i regnet under ett paraply med Yohio?! Jag måste ha varit den lyckligaste personen i värden. Vi kom tillslut fram till min port. 

- Hejdå! Sa han och log.

- Hejdå! Sa jag och tittade på honom.

Jag gick in, upp förr trappen och in i lägenheten.

Mamma var inte hemma. Hon jobbade fortfarande... Jag tittade ut genom fönstret och såg Yohio gå sakta hemåt. Tänk att han gick fram till just mig! Jag menar han kunde ju gå vidare... Men han kom fram till mig!


Kommentera för mer delar! <3

                                                     

       



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Här kommer det nya novell delar hela tiden som du gärna får läsa!
Mitt fanpage på Instagram: yohiofaaanpage

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du mina noveller?
 Jag tycker dom är bra!
 För att dom handlar om Yohio
 Jag har inget att göra...
 Jag har ingen aning...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards