yohiosstory

Alla inlägg den 25 december 2014

Av breaker forever - 25 december 2014 14:16

Armsidas perspektiv.


Jag stod utanför affären och väntade på honom. Affären hade stängt så det var bara jag där.

Då såg jag honom komma gåendes. 


- Kom jag ska visa dig en sak! Sa han och tog mig i handen.


- Okej? Sa jag förvånat.


Vi kom till en annan skog som jag aldrig hade varit i. 


- Du måste blunda... Sa han hemlighetsfullt.


- Okej... Sa jag.


Vi gick ett tag och sen sa han att jag skulle sätta mig på en sten, så det gjorde jag.

Jag öppnade ögonen sakta. Vi var på en klippa. Utsikten var fantastisk! Man kunde se hela byn. 


- Jag vet inte så mycket om dig... Sa han och satt sig bredvid mig på stenen.


- Vad vill du veta? Du får fråga vad du vill! Sa jag högt.


- Hur gammal är du? Sa han efter ett tag.


- 15... Sa jag tyst.


- Jaha? Sa han förvånat.


Det blev tyst och ingen sa något. Han tittade inte på utsikten. Han tittade på mig... 


- Vet du vem jag var innan? Sa han nyfiket.


- Ja... Sa jag och tittade tillbaka på honom.


- Har du någon bok du tycker extra mycket om? frågade han efter ett tag.


- Nej jag har inga böcker... Jag lånar på biblioteket... Sa jag långsamt.


- Varför inte? Sa han förvånat.


- Min familj har inte så mycket pengar... Sa jag tyst.


- Vad synd... Sa han.


Vi tittade på varandra länge och vi kysste varandra.


Den dagen blev vi tillsammans!


Kommentera! ♥


           



Presentation


Välkommen! Här kommer det nya novell delar hela tiden som du gärna får läsa!
Mitt fanpage på Instagram: yohiofaaanpage

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du mina noveller?
 Jag tycker dom är bra!
 För att dom handlar om Yohio
 Jag har inget att göra...
 Jag har ingen aning...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards